Search This Blog

Thursday, August 14, 2008

Αστυπάλαια

Κάθε φορά που πάω διακοπές μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω και μερικές νέες φωτογραφίες. Αυτή τη φορά από την Αστυπάλαια. Θα αναρτήσω αρκετές. 'Ισως όχι ιδιαίτερα σημαντικές αλλά που μου αρέσουν.
Ξεκινάω με μία πανοραμική (την πρώτη μου πανοραμική προσπάθεια) από την Μαλτεζάνα. Εντυπωσιακό ήταν ότι η θαλάσσια περιοχή αυτή, παρά τους ισχυρότατους βοριάδες ήταν ήρεμη. (είναι νότια). Τα απέναντι νησάκια δημιουργούν και ένα φυσικό φράγμα στον καιρό.
Και μην ξεχάσετε να κάνετε κλικ πάνω στην φωτογραφία για να τη δείτε σε μεγέθυνση

7 comments:

Anonymous said...

Πολύ ήρεμο τοπίο.

Εκείνος ο φράχτης στην ερημιά κόβει λίγο την διάθεση του βλέμματος να προχωρήσει, αλλά τι να κάνουμε, έγιναν κι αυτά κομμάτι της Ελληνικής γης, ακόμα και στις ερημιές.

An-Lu said...

Wow!
Πραγματικά πανοραμικό ;-)

Epicuros said...

@p=pn: Κι εμένα με ενόχλησε ο φράχτης αλλά ...δεν ήθελε να φύγει! 'Οταν πήρα τη φωτογραφία το έκανα χωρίς ελπίδα να μου βγεί πανόραμα, γιατί δεν χρησιμοποίησα την ειδική πανοραμική κεφαλή που είχα μαζί μου (δεν μου έκατσε η στήριξη πάνω στο τριπόδι...) κι έτσι την ("τις" μάλλον) έβγαλα κουτουρού, γυρνώντας την κανονική κεφαλή σχεδόν τυχαία, αφού πρόσεξα να είναι οριζόντιο το επίπεδο της περιστροφής.

@an-lu: Ναι, δεν είναι ψευδο-πανοραμικό που προκύπτει από το κόψιμο της φωτογραφίας πάνω και κάτω...

Roadartist said...

Aχ θελω πολυ να βρεθω καποια στιγμη στην Αστυπαλαια.. ολο το σκεφτομαι, αλλα δεν εχω παει ακομη.. Θα χαρω να δω κ τις υπολοιπες.. :)

Roadartist said...
This comment has been removed by the author.
Epicuros said...

@roadartist: Έρχονται...

marayia said...

Καπου εκει κοντα στη Μαλτεζανα, αν ξαναβρεθεις το γλυκατζιδικο της Ευας μη παραλειψεις να επισκευτεις! ( ετσι το λεει)
Ηταν υπεροχο νησι η Αστροπαλια! Δεν υπαρχουν πιο καθαρα αλλα και βαθεια νερα απο οτι τα δικα της εκει κοντα στην εισοδο του λιμανιου ... διπλα στο βραχο . Τοσο βαθεια που σε τρομαζουν...