Search This Blog

Saturday, April 09, 2011

Οι Ανδριώτισες πάπιες...

Ως θέμα, εκτός από τις βάρκες, μου αρέσουν και τα πουλιά και έχω φωτογραφήσει αρκετά. Σήμερα "ξέθαψα" μιά φωτογραφία που είχα βγάλει στην Άνδρο πριν τρία χρόνια. Δεν είναι σπουδαία, αλλά μου άρεσε. Στην εκβολή ενός μικρού ρυακιού σχηματίζετει μιά μικρή λίμνη. Εκεί σουλατσάριζαν τούτα τα πτηνά. Μάλλον για πάπιες μου μοιάζουν, αλλά δεν είμαι και σίγουρος για το ακριβές είδος. Βρήκα ότι η στάση τους, η σύνθεση που κάνουν μαζί με το νερό έχει μιά γεωμετρική αρμονία. Αυτά!

5 comments:

nefelokokkugia said...

μμμ....πάπιες πρέπει να είναι. Αλλά έτσι κι αλλιώς είναι όμορφες.
Καλημέρες και φιλιά

magda said...

Είναι σπουδαία φωτογραφία !!!!
Τόσο όμορφες !!!
Καλό Σαββατοκύριακο

σταγόνα said...

πράγματι τις πέτυχες απο πολύ όμορφη γωνία:):)

Bitch said...

Μια που μιλάμε για πάπιες..
Μα ποιες πάπιες???
presse-papiers?
Ελπίζω να πιάνεις και λίγο το «χιούμορ» μου?
Φιλιά!

Epicuros said...

@Nefelokokkugia: Ναι, μάλλον πάπιες είναι. Φιλιά κι από μένα...

@Magda: Ευχαριστώ. Δεν σε φτάνω σε τέχνη...

@σταγόνα: Αυτή η γωνία μ' άρεσε κι εμένα...

@Bitch: Καλό το λογοπαίγνιο! :-)